Strona główna / Tematycznie / Kultura / Jak stworzyć produkt turystyczny?

Jak stworzyć produkt turystyczny?

Szlakiem turystycznym nazywamy linearny system penetracji turystycznej. Inaczej mówiąc, jest to trasa, której poszczególne elementy o określonym temacie są połączone poprzez właściwe oznakowanie. Najbardziej znanym szlakiem turystycznym znajdującym się w okolicy powiatu wrzesińskiego jest Szlak Piastowski. Jakie działania są podejmowane, aby stał się on produktem markowym?

Jednym z najbardziej istotnych działań przeprowadzonych w mijającym roku było zorganizowanie święta szlaku pod nazwą „Weekend na Szlaku Piastowskim”. Wydarzenie odbyło się w dniach od 30 września do 2 października. Wzięło w niej udział kilkanaście różnych podmiotów ulokowanych na całym szlaku. W naszej okolicy można było spędzić dzień w grzybowskim grodzie z odtwórcami historycznymi oraz przepłynąć kajakiem spod klasztoru cysterskiego w Lądzie nad Wartą do dawniej królewskiego miasta Pyzdry i odwiedzić tamtejsze Muzeum Regionalne. Sporo atrakcji historycznych zaproponowało również nieodległe miasto Gniezno, czyli pierwsza stolica Polski.

Jakie inne działania promocyjne zostały zorganizowane w 2016 roku? Jakie są plany na przyszłość?

Na kolejny odcinek w odświeżonej formule zapraszam w niedzielę 8 stycznia 2017 roku.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

Jeżeli nie chcesz publikować komentarzy jako anonim, zachęcamy do rejestracji.


*